Followers

Thursday 8 March 2012

kecewa

Aku taknak kau jauh dari jalan yang aku lalui,,
tetapi aku harus terima hakikat bahawa dunia kita berbeza...
kau ade kehidupan kau yang tersendiri...
aku juga ade hidup ku yang tersendiri...
walau apapun yang terjadi akan datang,,
kau harus sentiasa ingat bahawa mereka semua memerlukan kau..
aku tahu masalah dan tekanan yang kau hadapi..
walaupun aku tak pernah merasainya..
tapi kau harus tahu jua,,
setiap manusia tidak pernah terlepas dari melakukan kesilapan...
begitu juga dengan aku...

aku hanya ingin kau tahu..
walau apa pun yang berlaku di masa hadapan...
jgn pernah menyesali perbuatan kau sekarang..
karana itu adalah salah satu pengalaman untuk dirimu..
tinggalkanlah apa yang kau lakukan sekarang sebelum kau pergi lebih jauh...
bukan niat ku untuk memarahimu apatah lagi ingin menyakiti hati mu..
tapi sebagai teman,,
aku harus ingatkan kau agar jgn melangkah terlalu jauh dari mereka...

perangai kau lebih kurang dengan aku...
tetapi yang membezakan kita..
sifat ingan kebebasan kau lebih terserlah..
berbanding diri aku yang hanya menurut segalanya...
walaupun berbeza,, aku masih tahu masalah yang kita hadapi sama...

No comments:

Post a Comment