Followers

Wednesday 13 February 2013

bermadu??!!

pompuan mesti fobia ngan perkataan "BERMADU" kan, kan,kan?
hehehe,kalau tanye aku,
aku mmg x kesah asal kan semua keperluan aku lelaki tu sediakan
tanpa meminta sesen pun duit aku...
korang mesti ingat aku jenis yang mudah je terima semua tu..
tak juga sebenarnya..
sebab aku mesti kne fikir sal kehidupan aku di mas2 akan datang...
bak kate cikgu Zul,zaman sekarang ni lah yang digalakkanbermadu,,,
kenapa?
sebab  zaman sekarang pompuannya lebih ramai dari lelaki...
aku tahu,setiap pompuan didunia ni mengimpikan kehidupan yang bahagia....
mengimpikan perkahwinan yang gah,tiada cacat celanya...
sama juga ngan aku...
aku pun nak keluarga yang sempurna,
kehidupan yang penuh dengan kebahagian...
tapi ingat,di dunia ni tiada yang sempurna melainkan rasul dan nabi..
aku x sampai tahap kejam dengan membiarkan pompuan2 yang tiada pasangan bergelumang dalam dosa..
terutamanya orang islam...
aku sanggup berbagi kasih untuk melihat agama islam selamat...
cemburu?
jgn jdikan isu cemburu tu sebagai penghalang untuk kita lihat agama kita selamat...
 isteri nabi juga seorang yang cemburu,
lumrahnya pompuan memang tidak dapat lari dari perasaan cemburu tu...
renungkan ok...





 bosanla petang2 cam ni,
jom mengadap blog jom....^_^

No comments:

Post a Comment