Followers

Thursday 25 April 2013

budak baru?

korang tak kesian ke kat budak baru tu?
sepatutnya kita teman dia,
kita beri sekongan pada yang patut...
tapi apa yang aku nampak..
korang macam sisihkan dia..
salah ke dia berkawan dengan kawan kita?
korang tak boleh salahkan kawan kita kerana pilih dia...
jodoh & ajal bukan ditangan kita..
perpisahan dan pertemuan itu rahsia Allah...
pasti ada sebab kenapa Allah aturkan begitu..
kenapa MISS H.A boleh cakap dia ada org yg dia minat kat sekolah baru tu dekan kawan kita?
tak fikir apa yang kawan kita rasa?
korang tahu semua tu sebelum korang marah2 dia ngan budak baru tu?
aku rasa bersalah sangat sebab tersepit antara korang semua...
aku tak suka bende macam ni berlaku...
aku sayang korang semua...
aku tak nak korang sakit hati antara satu sama lain..
kalau korang yg berhadapan ngan situasi ni..
aku pasti korang pun akan tertekan...
jdi biarkan diorang nak berteman...
selagi diorang tak langgar hukum-hakam agama cukup lah...

No comments:

Post a Comment