Followers

Monday 4 June 2012

degil ke aku?

eh..suke hati aku lah aku nak degil ke tak...
sekali pun kau kate nak belanja aku shopping..
aku tetap tak nak..
aku ade duit sendiri n aku tak penah harapkan duit ko...
so tolong ar faham..
aku tak penah diajar tuk meminta hak org...
aku tak kesah kalau kne keluarkan duit tuk org lain..
tapi bukan aku yg gne duit org lain..
tu yg di terapkan dalam diri aku...
aku harap sgt kau faham..
aku x kesah pun kau nak cakap aku ni degil ke ape ke..
asalkan aku tau jge diri n maruah aku cukup lah...
bukan niat aku untuk mempamerkan ego..
tpi aku mmg x biase gne duit org...
lgi2 lelaki yg aku x kenal latar belakangnya...
mungkin kau akan cakap..
aku boleh gne duit akmal..tpi kenapa aku tak boleh gne duit kau..
nak tau sebabnye?
sebab akmal sepupu aku..
n kalau ape2 jdi antara kami..mak ayah kami tahu n boleh selesaikan...
tpi kau org luar..
yg sememangnya aku tak tau asal usul kau...

No comments:

Post a Comment