Followers

Wednesday 27 June 2012

berserah

"ya ALLAH kuatkan hati hamba..
permudahkan jalan hamba menuju kejayaan...
lindungi hati hamba dari hasat dengki, bersangka buruk..
lindungi hamba dari segala keburukan...
tetapkan hati ini dijalan mu ya ALLAH
hanya pada MU aku mengadu segala rasa sakit, gembira dan bersyukur..
pertemukan aku dengan orang yang mampu membimbingku,
ENGKAU pendengar terbaik bagi semua hambamu...."

kenapa aku selalu ditindas?
kenapa aku selalu dipergunakan?
aku x kuat...
kawan baik konon?
korang semua buat aku kecewa..
ape yg aku ade?
aku bukan anak cikgu yg hidup sentiase di manjakan..
bukan anak kontraktor yang bergaji puluh ribu..
aku hanya anak seorang pemotong kayu...
kenapa korang nak marah aku?
aku betul2 x fhm..
kalau aku ade buat salah tolong maafkan aku...


2 comments:

  1. itu rencah hidup

    ade y xsuke ade y suke

    y penting kite kne kuatttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Iffah..
      sebab faham..
      makin meningkat dewase makin banyak benda yang berlaku diluar jangkaan saya...
      insya'allah saya kuat...

      Delete