Followers

Thursday 25 October 2012

D!@ B3RUB@# !!!

tinggal lebih kurang 5 hari je lagi abah akan pergi kerje kat pahang,
mmglah aku  tak berapa rapat dengan abah,
tapi bila abah tak ada nanti siapa nak lindungi aku?
siapa nak jaga aku dari kena marah,
kalau dulu abah ke kedah untuk kerja,
aku tak risau manapun,
sebab aku ada abang yg boleh jaga aku,
aku ada abang yang boleh dengar aku,
tapi sekarang?
dia tak nak cakap dengan aku,
dia tak nak pandang aku,
dia marah aku,
dia benci aku,
dia tak nak lagi jaga n lindungi aku....
dia biarkan aku dalam ketakutan,
dia biarkan aku menangis sendirian,
dulu,
dia selalu temankan aku bila aku balik lambat,
dia selalu tunggu sampai abah atau mama sampai untuk ambik aku,
sekarang, aku selalu tunggu sorang-sorang,
aku sedih tengok dia...
dia berubah,
dia berubah!

No comments:

Post a Comment