Followers

Friday 19 October 2012

terluka hati ni tahu tak?

tahu tak bertapa payahnya hati ni nak melepaskan kau pergi...
tahu tak bertapa sakitnya hati ni setiap kali kau bercakap tentang dia?
tapi kenapa setelah aku merelakan hati ini untuk melepaskan kau,
kau buat aku macam ni?
apa salah aku?
setiap kali bercakap kau pasti akan marah...
apa sebabnya?
adakah benci mula bertapak dalam hati kau untuk ku?
saban hari air mata ini pasti mengalir untuk mu....
cukup payah untuk aku pujuk hati ini untuk terima setiap kata-kata kau yang bercampur amarah....
aku tak faham?
tak faham kenapa aku yang perlu merasakan sakitnya...
jika sebelum ini aku mampu menerima setiap bicara kasarmu...
tapi kenapa tidak sekarang...
mengapa hati ini begitu rapuh?
mengapa hati ini begitu mudah terluka....
bahkan untuk menerima senyuman yang sinis dan jelingan yang tajam juga aku tak terdaya...
mana perginya hatiku yang teguh..
mana perginya hatiku yang tabah...selama ini aku cukup kuat untuk dihina..


No comments:

Post a Comment