Followers

Thursday 13 December 2012

salah ke aku?

aku memang x pernah menangis depan korang setiap kali korang semua buat hal..
aku selalu kne nampak kuat depan korang...
tapi bila aku buat macam tu,
sikit pun korang x pernah fikir perasaan aku..
korang melawan.. korang marah aku...
apa salah aku?
salah ke aku jdi akak korang?
korang cakap aku jahat,
tapi pernah tak korang x makan setiap kali mama n abah ada kerja luar?
pernah tak korang xde baju?
aku buat semuanya tanpa banyak soal..
aku ikut semua kemahuan mama n abah tanpa mengira sakit hati aku..
tu semua sebab korang..
aku tahu keluarga kita bikan berasal dari keluarga yang kaya raya..
untuk korang aku sanggup tolak dari masuk sekolah sukan tu..
hanya sebab nak fikir sekolah korang...
aku sanggup bagi duit yang sepatutnya aku nak gne untuk sekolah aku pada korang..
korang x pernah terima hukumam yang aku terima...
korang layan aku mcm aku ni hamba korang...
korang x pernah nak dengar cakap aku...
x cukup lagi ke segala pengorbanan aku selama ni...
kawan2 aku sendiri tak pernah tahu masalah diri aku...
sebab tu sekarang ni aku lebih suka menyendiri..
sekurang-kurangnya hati aku x sakit dengan kata2 n perbuatan korang...

# aku harap aku dapat kolej tu...
kalau aku dapat aku bebas...
waktu nak exam aku x perlu nak sakit hati bila korang nak ganggu aku belajar...
aku boleh buat hal aku sendiri...
jalan yang aku pilih adalah sebelah mama bukan abah..
aku x mampu nak ikut cre diorang fikir...

No comments:

Post a Comment