Followers

Saturday 21 April 2012

aku tak suke

marah, sedih, gembira, terharu, dihina, diketepikan...
dalam banyak2 pearasaan or rse,,
aku paling tak suke perasaan gembira,marah, dihina, n diketepilan..
tak boleh terlalu gembira untuk sesuatu itu sebab pada masa akan datang aku tak tahu apa akan jadi...
bile kite marah, kita tak sedar kita sedang lukakan hati orang yang kita sayang..
contoh, kita mampu menjadi anak yang kurang ajar hanya kerana perasaan marah, walaupun kita bukan anak yang kurang ajar sebelom ini...
hina? kadang2 manusia tak sedar care dia bercakap itu adalah satu penghinaan pada seseorang..
rasa terhina tu tak best,..
aku pernah rasa,, ia adalah satu rasa yang cukup sakit untuk seorang anak @ kanak..
walaupun umur aku baru 15 tahun..kenangan tu takkan pernah terpadam dalam ingatan aku...
diketepikan ahli keluarga sendiri pasti memberikan kesan yg dalam hati kita bukan?
tapi kalau rase sedih bagi aku tu satu kekuatan untuk aku terus memajukan diri kehadapan..
sebab aku taknak orang pandang rendah, menghina aku atau mengetepikan aku...


No comments:

Post a Comment