Followers

Tuesday 6 November 2012

hati aku mula kosong

hari demi hari aku semakin tak kenal dengan diri sendiri,
diri aku rasa kosong,
aku menangis tanpa sebab,
seolah-olah aku menyesali sesuatu,
dia, kawan baik, family tak lagi menghuni hati aku,
hati, jiwa dan diri aku rasa terbeban,
terbeban dengan satu perasaan yang aku sendiri tak faham,
dalam fikiran aku,
aku hanya fikir apa yang akan berlaku akan datang? 
adakah aku akan berubah?
adakah aku akan menyesal?
yang pasti aku dah tak takut untuk kehilangan diorang berdua,
aku mampu biarkan dia pilih jalan yang dia nak,
aku tak mampu nak percaya sesiapa,
sebab hati aku sakit bile ingat sal dia n kawan baik aku...
selame belasan tahun aku biarkan semua orang sakiti hati aku,
kenapa baru sekarang aku sedar?
aku hanya mengadu pada orang yang x mampu hidup kat dunia ni lagi,
aku sentiasa berharap mereka hidup untuk temani aku,
tapi aku x sedar aku hanya akan terus lukakan hati aku bile aku buat mcm tu..
sampai hari ni, aku masih menjadi apa yang diorang nak,
aku jadi macam robot,
diperlakukan tanpa perasaan,
diarah tanpa mengerti perasaan aku,
dan aku akan terus mcam ni hanya untuk memenuhi apa yang diorang nak?
nampak sangat aku ni.............
aku tak mampu pertahankan hak aku...

No comments:

Post a Comment