Followers

Thursday 15 November 2012

sahabat :)

thanks sebab sudi jadi kawan aku...
thanks sebab sudi dengar masalah aku...
aku baru sedar bertapa pentingnya seorang kawan...
aku baru sedar indahnya sebuah persahabatan...
tiga tahun mungkin satu jangka masa yang singkat..
walaupun singkat, aku tetap bersyukur sebab aku diberi kesempatan mengenali gadis sebaik kau...
aku kenal ramai lagi kawan, tapi mereka hanya beri aku kenangan pahit..
mempergunakan aku hanya untuk kepentingan mereka...
luka yang bertapak dalam hati ni sejak berada di sekolah rendah,
terubat dengan kehadiran kawan sebaik kau...
aku berharap persahabatan ini kekal sampai bila2...
kau tak pandai nak menipu perasaan kau,
sebab tu aku selesa berkawan dengan kau...kau jujur...
kau anggap aku kawan, walaupun masa tu aku ragu2 dengan perkataan kawan yang terbit dari bibir kau...
kau tak sama dengan diorang semua...

# kalau satu hari nanti aku terpaksa kehilangan sahabat sebaik kau,
aku berdoa, anatara kita akan bertemu dengan sahabat yang baik <3

No comments:

Post a Comment