Followers

Saturday 12 January 2013

I'am senior now...

hahaha..senior la sangat kan..
dah la tak tinggi mne...
tapi still bersyukur sebab Allah bagi kesempatan tuk membesar..
hehehe, sekarang baru boleh terima kenyataan yang aku kini telah masuk tingkatan 4..
sengal kan...huhuhu
best juga duk kelas akaun ni..
ingatkan yang duk kelas akaun ni dak2 slow...
tapi x juga..
ingat nak belajar perdaanan ni senang ker?
prinsip akaun ni senang ke?
kalau dak sains cakap fizik kimia bialogi tu susah...
add math, nan prinsip akaun x kurang susahnya...
kena banyak study ape..
tapi aku mm x minat sainskan tu sebab x mohon masuk kelas sains...
malaysia sekarang perlukan ramai akauntan...
so aku mengalah..
mne tahu bila aku masuk sains time aku nanti kerje susah nak dapat..
x ke naya je...
biar ambik jurusan yang mmg diperlukan..


No comments:

Post a Comment