Followers

Wednesday 2 January 2013

kenangan tahun baru...

assalamualaikum..
alhamdulillah, selamat datang ke tahun 2013..
alhamdulillah juga kerana selamat dari dugaan yang diberikan..
penutup tahun 2012 dan pembukaan 2013,
memberi satu kenangan yang x akan pernah aku lupakan...
dan kalau boleh,
ini adalah tahun terakhir aku menyambut tahun baru..
identiti aku hilang dimalam tahun baru angkara manusia yang tidak punya kesedaran..
manusia yang hanya pentingkan harta dunia...
manusia yang tidak faham akan kesulitan yang dialami oleh orang lain...
barangnya mereka ambik memang aku boleh ganti semuanya..
laptop, fon, beg, barang kemas dan duit,..
semua tu boleh diari kembali..
tapi keputusan PMR, IC aku...
semua tu x boleh diganti..
selama ini aku punya jaga IC aku baik2..
x sangka..
hilang dalam rumah ni juga..
aku rasa drop juga..
termenung..
x dpt tiodur lena..
truma bila melangkah masuk kebilik...
semuanya menjadi bayangan...
aku memang rindukan semua barang2 aku tu...
tapi mungkin tiada rezeki di situ...


No comments:

Post a Comment